Donació Ikea

Donació de mascaretes Ikea - ACRA

A través de l’Acra, Associació Catalana de Recursos Assistencials, pendent en tot moment de les necessitats de la gent gran i molt activa i critica durant la crisi de la Covid 19, hem concertat amb IKEA la donació de 294.000 mascaretes.

La multinacional Sueca, capdavantera en decoració i accessoris multifuncionals que faciliten el dia a dia de tots nosaltres, també hi ha volgut contribuir de manera solidària i activa contra l’expansió i contagi de la Covid-19.

Han fet una donació de 294.000 mascaretes de protecció per les entitats associades a ACRA, entre les quals hi ha la FSFA.

Són 650 mascaretes per associat, que faran que les persones grans més vulnerables puguin estar ateses amb una fermança de protecció necessària en aquests moments tan incerts.

Aquestes aportacions garantiran ara i en un futur la prevenció i expansió de la Covid 19.

Gràcies!!!

Amb aquestes donacions i iniciatives que prioritzen les persones davant d’altres interessos, és possible superar una pandèmia d’aquestes dimensions.