Agraïment a Italfrance

Donació Italfrance. Dr.Cuartero FSFA

Les mostres de solidaritat continuen arribant a la Fundació Sant Francesc d’Assis.

L’empresa Italfrance, situada a Badalona i El Masnou, @italfrance ha fet un generós lliurament de mascaretes i guants, uns dels equips de protecció més necessaris en aquests moments.

La Fundació vol agrair al seu gerent, Emilio Pérez, aquesta donació.

Amb aquest material podrem fer front a aquesta situació tan complicada i paradoxal.

Els nostres sanitaris es trobaran més protegits i  enfortits,  podent donar l’atenció  acurada i especial que cada pacient necessita, sentint-se protegits per seguir endavant.

Tots i cadascun dels nostres departaments estan abocats a per a la contenció d’aquest virus desconegut fins ara, i que ens ha trobat… desconcertat, sobtats… però forts i encoratjats per fer-hi front i guanyar.

Som un gran equip cohesionat, preparat i professional, que sap posar i donar solucions encara que sigui en circumstàncies extremes.

Potser vénen dies difícils, però amb la vostra ajuda se’ns faran mes lleugers.