Visita a la protectora ADAM de El Masnou

Els animals i nosaltres, tenim una relació d’amor incondicional.

Gats, gossos, ocells… no importa l’espècie, qualsevol animal és, per a nosaltres, especial.

Potser coneguem millor aquest primigeni llenguatge, que generació rere generació s’ha anat perdent sense gairebé amb adonar-nos-en.

És aquest idioma que dialoga sense vocables, en silenci, i s’alimenta de moviments, d’espais, d’expressions…

Una comunicació que ens acosta a l’origen del vincle entre el racional i l’irracional.
L’associació entre l’animal i l’humà.

Els peluts ens reben com si fos festa major, contents, feliços, movent curiosos les seves cues, que se’ns simulen molinets de vent en un dia de tempesta.

Avui tindran el protagonisme que algú, un dia, els hi va negar.
I ells, sense rancúnies se’ns ofereixen eixerits i confiats.

En acariciar-los, ens buidem de dubtes i inquietuds, la seva mirada animal, ens humanitza i fins al més distant es torna més proper.

Tots som sabedors de les nostres diferències i potser és això el que ens vinculi.

Junts tu i jo… és llavors quan el món té més sentit.

Gràcies a l’associació ADAM,i els seus voluntaris, per fer que un dia qualsevol hagi estat tot un festival.