Un tarannà de desembre (Núm. 105)

Desembre, inhòspit, fred, blanc i malcarat, ens obre les portes al Nadal, a les celebracions familiars, a reunions entre amics, a la preparació d’uns esdeveniments esperats tot l’any.

Però abans d’aquesta explosió final, ens queda temps pel davant, on activitats i sortides han ocupat gran part del nostre temps.

Els aniversaris no falten, i malament si no es celebren…

Hi ha novetats, però us les deixem plasmades a la nostra revista.

Aquestes lletres són tan sols un avanç de què ha de venir, un tastet de les activitats i sortides que realitzem cada mes.

El museu de la xocolata, el museu de museus… A la tassa, en rajola, embolicat, farcit, fred, calent, la xocolata, és el remei de tots els mals. Una descàrrega de serotonina que ens dóna força i atreviment per emprendre qualsevol activitat per arriscada que sigui. Antidepressiu natural, segrega serotonina tan sols escoltant el seu nom, olorant-lo o succintament, visualitzant-lo.

El mercat de proveïments… fent una passejada per les seves parades, ja podem adonar-nos de la qualitat del material amb el qual es comercia, un big bang de sensacions pel paladar.

Els bombers, homes i dones uniformats, atents al so d’una sirena, per engegar tot l’engranatge que el parc té a la seva disposició.

El calendari del Pagès tanca el cercle anual de l´any 2018, per començar amb noves prediccions i notícies, per a l’esdevenidor 2019.

La Isabel segueix engrossint el receptari únic i personal amb una singladura de gairebé dos lustres.

El Doctor Muñoz amplia dia rere dia coneixements mèdics, ignorats per la majoria de nosaltres.

…I els astres, que en el seu moviment continuat, decidiran el propici o l’advers del nostre destí….

Si us ve de gust saber-ne més, podeu trobar la revista Tarannà a la recepció de la Residència Les Hortènsies.
Gràcies.

UNA ABRAÇADA AMICS, I RECORDEU QUE AQUEST MES DE DESEMBRE TENIM UNA CITA.
TORRONS, NEULES, POLVORONS I CAVA.
LA FESTA DE NADAL ENS ESPERA!!!