Programa de gestió de personal Integrho

Can Torras, seu de la FSFA

La FSFA és una Fundació sense ànim de lucre, en què l’activitat principal i prioritària és al sector de la sanitat, la geriatria i la discapacitat.

Adaptant-nos als nous temps i circumstàncies i renovant les prestacions de les quals ja disposàvem, però que amb el temps s’han quedat obsoletes, hem apostat amb força, confiat plenament en el software de gestió Integrho com a programa de gestió de personal.

Integrho no solament ofereix un control horari, sinó que ens ajuda a optimitzar en qualsevol gestió que depengui del departament de RRHH.

Optimitzant als processos d’activació, i en la millora en els desenvolupaments de la gestió de documents.

Les diligències  interna i externa de comunicació i documentació entre el personal, i els heterogenis  serveis amb  l’administració central de la FSFA, serà un intercanvi més àgil, ràpid i fluid.

Els treballadors disposaran d’un portal i accés privat per a la tramitació de qualsevol sol·licitud administrativa.

Tot això i mitjançant la utilització de la nostra intranet, evitem en la mesura que sigui possible els desplaçaments de les valises internes, optimitzant els processos administratius.

Apostar per Integrho és apostar pel futur, la productivitat i una òptima gestió.

Doctor Jose Mª Cuartero Olona
Direcció General de la FUNDACIÓ SANT FRANCESC D’ASSÍS