Col·lectius atesos i vies d’accés

El Montseny és un centre de la Fundació Sant Francesc d’Assís on atenem de forma continuada a persones d’edat avançada que precisen:

• assistència sanitària i/o rehabilitadora (tenen pluripatologies amb una necessitat important d’assistència sanitària).
  • supervisió i organització (tenen un elevat grau de dependència en les activitats bàsiques de la vida diària).

El nostre objectiu és millorar la qualitat de vida de la gent gran. Ho fem possible gràcies a la qualitat humana i professional del nostre equip multidisciplinari i a un pla personalitzat segons les necessitats reals de cada resident.

Vies d’accés

Accés a una plaça pública: L’accés a una plaça subvencionada per la Generalitat de Catalunya es realitza mitjançant els mecanismes establerts per l’administració finançadora del servei d’acolliment residencial.

Accés a una plaça privada: Per a formalitzar la sol·licitud de plaça cal contactar directament amb la direcció del centre o amb treball social. Us facilitarà tot tipus d’informació sobre la residència, sobre qüestions relacionades amb el possible ingrés i us concertarà una visita a les instal·lacions.

Contacte:

• 93 555 02 57 • 689 104 093 • 638 451 788
  • ts.montseny@fsfa.cat

El nostre Servei de Treball Social et pot orientar sobre els criteris i vies d’accés al centre.