Model d’atenció
A FSFA ens regim per un model d’atenció a les persones comú i transversal, que s’integra dins el model propi de cada centre.
El model transversal de la Fundació es fonamenta en tres eixos:
La línia ètica
- Un pla d’atenció centrat en els desitjos de la persona i el seu entorn social i familiar.
- Proposem la limitació de les atencions terapèutiques sense un fi beneficiós clar.
- Vetllem per no limitar les atencions terapèutiques amb un benefici positiu en persones amb discapacitats.
La línia normativa
- Exigència de l’acompliment normatiu acreditat.
- Realització d’una gestió amb criteris de màxima transparència a tots els nivells.
La línia assistencial
Entenem l’assistència de les persones quan l’emmarquem en els següents eixos:
Humanista
Situa la persona atesa al centre de tot, la dignitat i els seus drets són reconeguts i respectats en tot moment.
Interdisciplinari
Diferents perfils professionals treballen en equip i de forma coordinada per donar resposta a les necessitats de cada persona.
Individualitzat
Es basa en plans d’atenció interdisciplinaris adaptats a les necessitats i voluntats de la persona.
Integral
Garanteix la gestió global de les necessitats de les diferents esferes a partir d’una valoració integral.