Amigues i Amics de la Fundació

Fes-te amiga o amic de la Fundació, la teva col·laboració és imprescindible per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones més vulnerables com som les persones en exclusió social, persones amb diversitat funcional i les persones amb alta complexitat clínica i en situació de final de la vida.

Volem que et sentís part del nostre projecte, i per això, et pots convertir en amiga/amic de la Fundació.

Què implica formar part d’Amigues i Amics de la Fundació?

Implica generar un vincle que ens unirà en l’esforç i el compromís per construir una societat més solidària i millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones dels nostres centres.

Donar el teu temps, fent-te voluntari i fent aportacions econòmiques ni que siguin petites.

Què rebràs a canvi?

Primer de tot, la satisfacció de col·laborar en un projecte comú i emocionant amb nosaltres i obtenir beneficis fiscals en la declaració de la renda, et facilitarem un certificat*.

Rebràs la memòria de sostenibilitat i seràs la primera persona a tenir la informació de les novetats de la Fundació.

Podràs participar en una jornada anual de portes obertes d’amigues i amics de la Fundació, on podràs conèixer de primera mà el treball que desenvolupem i els projectes en els quals estem treballant gràcies al teu suport. Una jornada emotiva que consolidarà un projecte comú.

Col·labora

Si vols col·laborar ho pots fer mitjançant una transferència bancaria al següent compte bancari indicant el nom complert o el nom de la raó social en el concepte:

ES9301826319940200081796

* Per rebre el teu certificat de donació, envia un correu electrònic a donacions@fsfa.cat amb les següents dades:

Donació particular:

• Nom complert