Model d’atenció
A FSFA ens regim per un model d’atenció a les persones comú i transversal, que s’integra dins el model propi de cada centre.
El model transversal de la Fundació es fonamenta en tres eixos:
La línia ètica
- Un pla d’atenció centrat en els desitjos de la persona i el seu entorn social i familiar.
- Proposem la limitació de les atencions terapèutiques sense un fi beneficiós clar.
- Vetllem per no limitar les atencions terapèutiques amb un benefici positiu en persones amb discapacitats.
La línia normativa
- Exigència de l’acompliment normatiu acreditat.
- Realització d’una gestió amb criteris de màxima transparència a tots els nivells.
La línia assistencial
Entenem l’assistència de les persones quan l’emmarquem en els següents eixos:
Humanística
Treballem orientats totalment a la persona: és el centre del nostre interès.
Multidisciplinar
Diferents perfils professionals vetllen per les necessitats de cada cas.
Integral
Planifiquem i coordinem amb criteris i objectius comuns el nostre equip.
Holística
Entenem la persona com un tot, condicionat pel seu entorn social i familiar.
Continuada
Esgotem tots els recursos assistencials propis abans de requerir una actuació externa.
Integrada
Ens coordinem amb els agents assistencials externs que atenen els nostres usuaris.