Festa temàtica Irlanda

Festa temàtica Irlandesa

Ens endinsem en la tradició popular irlandesa, que és àmplia i rica. En ella destaca una de les seves llegendes més famoses, els Leprenchauns.Petits homenets verds que apareixen i desapareixen al seu atzar.
Curs de resolució de conflictes

Cursos FSFA: "Resolució de conflictes"

,
El curs de Resolució de Conflictes contribueix a formar l'equip directiu i els càrrecs intermedis que han de cohesionar i donar suport als diversos grups de treball de la Fundació

"Fake news" de salut a les xarxes

L'acreditació de pàgines Web mitjançant el segell de WMA garanteix que les notícies, articles i altra informació, estan acreditades per un facultatiu qualificat. La FSFA és una de les webs acreditades WMA.
Taller de mosaic a Les Hortènsies

El taller de mosaic

Cada dijous a la tarda, al taller de la residència Les Hortènsies, fem el taller de Mosaic. Quan el treball està acabat, en regalem un a la família i els següents els posem a la venda.
Formació en prevenció a la FSFA

Formació en la gestió de la prevenció a l'empresa

, , , ,
Inaugurem les aules de formació de la Fundació amb una sessió sobre la gestió de la Prevenció de Riscos Laborals a l’empresa.
Un tarannà d'abril a Les Hortènsies

Un tarannà d'abril (Núm. 109)

Al tarannà d'abril hi tenim el Carnestoltes, la primavera, la Quaresma, Venècia, el Cosmocaixa, ... i un munt de vivències compartides.