Festa africana a Les Hortènsies

Festa africana

Àfrica és color, llum, música... Penombra. Potser és la seva manera de superar les adversitats a les quals aquest continent ha d'enfrontar-se diàriament.
Pla Hivernal d'Urgències de Catalunya a Can Torras

Col·laboració amb el Pla Hivernal d'Urgències de Catalunya 2018-19

,
Durant el període de vigència del pla passaran pel CSAI Can Torras un número important d'usuaris que es beneficiaran d'una estada amb cobertura continuada mèdica i d'infermeria
Jubilacions a la FSFA

Jubilacions 2018

Per a la FSFA és un plaer poder assistir a un dels esdeveniments més importants a la vida laboral d'un treballador i/o treballadora... la seva jubilació.
Voluntaris de la FSFA

Voluntaris creatius

Els tallers que organitzen els voluntaris són variats i creatius. Ens regalen coneixements, comparteixen i saben fomentar el gaudiment de cada sessió com si fos única.

Resum de la memòria anual del Centre Sociosanitari Can Torras

,
Resum dels principals indicadors d'activitat del Centre Sociosanitari d'Atenció Intermèdia Can Torras, segons es detalla en la seva Memòria d'Activitat 2018.
Concurs solidari a Les Hortènsies

Concurs solidari

Iniciatives com aquesta no només defineixen les persones que hi participen, sinó també a la fundació a la qual pertanyen, la FSFA.