Els residents de Les Hortènsies anem a la Fira de Santa Llúcia

Fira de Santa Llúcia

Visitem la Fira de Santa Llúcia i gaudim de l'ambient festiu i familiar. Els llums, els colors, la gent... encara ens sorprenen.
Festa escocesa a la Residència Les Hortènsies

Festa escocesa

A la festa escocesa coneixem una petita part d'aquesta cultura, un entrant, per poder, un dia, degustar-la en tota la seva esplendor.
Assajant per la Festa de Nadal a la Residència Montseny

Preparem la Festa de Nadal a la Residència Montseny

Al Centre residencial per a persones grans Montseny (El Masnou) preparem en equip la nostra tradicional Festa de Nadal.
Visita al Parc de Bombers

Els residents del Centre residencial per a persones amb discapacitat Les Hortènsies hem a anat a visitar el Parc de Bombers.
Enfermeria Centre Sociosanitari Can Torras

7ª Jornada Mundial per a la prevenció de nafres per pressió de l'Hospital Germans Trias

,
A Can Torras atenem un gran nombre de usuaris amb lesions cròniques de diferent etiologia, per això fem actualització constant de coneixements.
Un tarannà de desembre

Un tarannà de desembre (Núm. 105)

A la revista Tarannà de desembre hi trobareu totes les activitats, sortides i moltes altres coses que han passat aquest mes a la Residència Les Hortènsies.