El dia a dia de Can Torras

Servei de Rehabilitació de Can Torras

,
L'equip multidisciplinar i de fisioteràpia de Can Torras fa una gran tasca de recuperació en casos com el del Gabriel, a qui havien apuntat una cama. Cal fer exercicis rehabilitadors que facilitin que el pacient s'acomodi primer a la pròtesi, i després a la seva funcionalitat.
Jornades de la gent gran activa

13es Jornades de la Gent gran activa Alella 2021

Com cada any, tornem a participar a les Jornades, actius i plens de projectes, encara que sigui en forma telemàtica. Que l'edat no és cap impediment per a dur a terme activitats que el cos ens permeti i la ment ens motivi!
Fundació Sant Francesc d'Assís - FSFA - CSAI Can Torras

La FSFA i el projecte "Alella, poble cuidador"

,
La FSFA participa al projecte "Alella, poble cuidador" amb espais segurs i de tracte proper on els últims moments de la vida siguin dignes i confortables.
Can Torras - Fundació Sant Francesc d'Assís

Certificació de gestió de la qualitat ISO 9001

,
El CSAI Can Torras de la FSFA implanta i certifica el seu sistema de Gestió de la Qualitat conforme a la norma ISO 9001:2015 amb Applus.
Vacunació a tots els centres de la FSFA

Vacunació a tots els centres de la FSFA: Montseny, Les Hortènsies i Can Torras

, , ,
La vacunació a les residències El Montseny i les Hortènsies és ja un fet. Al CSAI Can Torras ja s’ha efectuat amb èxit la segona dosi de la vacunació.
Vacunes Covid-19

Què cal saber sobre les vacunes Covid-19 i la seva administració?

, , ,
Com actuen? Com cal administrar-les per generar immunitat? Quins efectes secundaris poden produir? Són recomanables per a tothom? Poden produir Covid-19?
Vacunes Covid-19 a Farmàcia CSAI Can Torras

Les vacunes Covid-19 al servei de farmàcia del CSAI Can Torras

,
Els requeriments de conservació de les vacunes Covid-19 han obligat a fer canvis en les instal.lacions i en els protocols de Farmàcia del CSAI Can Torras .
Equip professional de la FSFA

Fent front a la Covid-19

Com a professionals de la salut, a la unitat especial de Can Torres no dubtarem mai a aportar el millor de nosaltres. Però demanem que totes i tots fem un esforç de responsabilitat individual per poder veure una petita llum al final del túnel.
Equips professionals de la FSFA

Control i seguiment de les PCR a l'equip professional de la FSFA

A la Fundació fem voluntàriament controls sistemàtics amb PCR a tot l'equip professional, a qui agraïm el sobreesforç de continuar mantenint les mesures de prevenció i contenció fins i tot fora de l'àmbit laboral.