El dia a dia de Can Torras

Jornades de la gent gran activa

13es Jornades de la Gent gran activa Alella 2021

Com cada any, tornem a participar a les Jornades, actius i plens de projectes, encara que sigui en forma telemàtica. Que l'edat no és cap impediment per a dur a terme activitats que el cos ens permeti i la ment ens motivi!
Fundació Sant Francesc d'Assís - FSFA - CSAI Can Torras

La FSFA i el projecte "Alella, poble cuidador"

,
La FSFA participa al projecte "Alella, poble cuidador" amb espais segurs i de tracte proper on els últims moments de la vida siguin dignes i confortables.
Can Torras - Fundació Sant Francesc d'Assís

Certificació de gestió de la qualitat ISO 9001

,
El CSAI Can Torras de la FSFA implanta i certifica el seu sistema de Gestió de la Qualitat conforme a la norma ISO 9001:2015 amb Applus.
Vacunació a tots els centres de la FSFA

Vacunació a tots els centres de la FSFA: Montseny, Les Hortènsies i Can Torras

, , ,
La vacunació a les residències El Montseny i les Hortènsies és ja un fet. Al CSAI Can Torras ja s’ha efectuat amb èxit la segona dosi de la vacunació.
Vacunes Covid-19

Què cal saber sobre les vacunes Covid-19 i la seva administració?

, , ,
Com actuen? Com cal administrar-les per generar immunitat? Quins efectes secundaris poden produir? Són recomanables per a tothom? Poden produir Covid-19?
Vacunes Covid-19 a Farmàcia CSAI Can Torras

Les vacunes Covid-19 al servei de farmàcia del CSAI Can Torras

,
Els requeriments de conservació de les vacunes Covid-19 han obligat a fer canvis en les instal.lacions i en els protocols de Farmàcia del CSAI Can Torras .
Equip professional de la FSFA

Fent front a la Covid-19

Com a professionals de la salut, a la unitat especial de Can Torres no dubtarem mai a aportar el millor de nosaltres. Però demanem que totes i tots fem un esforç de responsabilitat individual per poder veure una petita llum al final del túnel.
Equips professionals de la FSFA

Control i seguiment de les PCR a l'equip professional de la FSFA

A la Fundació fem voluntàriament controls sistemàtics amb PCR a tot l'equip professional, a qui agraïm el sobreesforç de continuar mantenint les mesures de prevenció i contenció fins i tot fora de l'àmbit laboral.
Residents Les Hortènsies

La teva responsabilitat és la meva vida

Jo, que estic fent aquest gran esforç, et prego que el facis tu també. Junts podem superar qualsevol adversitat que ens sobrevingui. Sé que no em fallaràs!